Klachtenprocedure
Soms gaat er iets niet helemaal zoals gepland. Geen zorgen – Home & Zo doet er alles aan om je zo goed en snel mogelijk te helpen.
Foutieve bestelling
Is er iets verkeerd geleverd of heb je per ongeluk het verkeerde artikel ontvangen? Dat is natuurlijk vervelend. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@homeenzo.nl. Vermeld hierbij je ordernummer en beschrijf kort wat er mis is gegaan. Wij streven ernaar om binnen 3 werkdagen met een passende oplossing te komen.
Beschadigd artikel
Is je artikel beschadigd aangekomen tijdens de bezorging? Neem dan direct contact met ons op via info@homeenzo.nl. Vermeld in je bericht het ordernummer, je contactgegevens en voeg een duidelijke foto van het beschadigde artikel toe. Zo kunnen wij de situatie goed beoordelen. Binnen 3 werkdagen zorgen wij voor een passende oplossing.
Klachten en geschillen
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens verloopt. We raden je aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@homeenzo.nl. Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing, dan kun je jouw geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Dit kan eenvoudig via:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil